دیگه دنیارو نمی خوام


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

یادمه کنار تو لب ساحل قدم , قدم می زدم

زیر بارون دست تو دست هم یه عالمه قسم, خوردیم باشیم با هم

اما تو رفتی و من موندمو غم...

حالا که رفتی از دنیام دیگه دنیارو نمی خوام

دیگه ساحل دریارو نمی خوام...

بی تو من بی کسو تنهام دیگه دنیارو نمی خوام

دیگه بارونه ابرارو نمی خوام...

از حالم بی خبر ی سخته در به دری بی همسفری...

حرفای خوب تو چقد عاشقانه بود واسم ترانه بود

ولی ای کاش اون روزا چه زود نمی گذشت

حالا زندگیم شده ترانه ی سکوت...

 



نظرات شما عزیزان:

نيلوفر-دختري از شهر غم...
ساعت14:58---19 بهمن 1391
ممنونم از اينكه به من سر زديد.با تبادل لينك موافقي؟؟
ممنونم که بهم سر زدی من لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
پنج شنبه 19 بهمن 1391| 8:18 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§